Μεγάλη Ευκαιρία για εσένα
Περιγραφή
Το διπλό προστατευτικό, από την εταιρία Hoppline, αποτελεί την ιδανική λύση για την παρεμπόδιση του ήλιου και του αέρα, δίνοντας παράλληλα ιδιωτικότητα σε οποιοδήποτε εξωτερικό χώρο. Με διαστάσεις 160 x 600 cm, το προστατευτικό είναι κατασκευασμένο από 100% αδιάβροχο πολυεστέρα και εγγυάται προστασία από τις επιβλαβείς ακτίνες του ήλιου.
Το προστατευτικό έχει εύκολη εγκατάσταση, διαθέτοντας υψηλής ποιότητας ανθεκτικό πλαίσιο από αλουμίνιο με ενισχυμένο πόλο στήριξης από σίδηρο. Απλά βιδώνετε τα στηρίγματα στον τοίχο, στερεώνετε το προστατευτικό στα στηρίγματα και τον πόλο στο πάτωμα και είναι έτοιμο για χρήση. Η επιφάνεια του προστατευτικού έχει εύκολη και αυτόματη επαναφορά, όταν δεν απαιτείται η χρήση του.
Χαρακτηριστικά:
- Ιδανική λύση για την παρεμπόδιση του ήλιου & του αέρα
- Ιδιωτικότητα σε οποιοδήποτε εξωτερικό χώρο
- Προστατεύει από τις επιβλαβείς ακτίνες του ήλιου
- Υψηλής ποιότητας πολυεστέρας
- Με ρυθμιζόμενο πλαίσιο και πόλο
- Εύκολη εγκατάσταση
- Διαστάσεις: 160 x 300 cm (x2)
Το προϊόν εισάγεται και διατίθεται από την SPM Network.
Χαρακτηριστικά Προϊόντος
Συχνές ερωτήσεις
Πώς μπορώ να επιστρέψω ένα προϊόν;
Η επιστροφή σε ένα ή στο σύνολο των προϊόντων της παραγγελίας σου γίνεται έως και 30 ημέρες από την παραλαβή της. Αναλυτικά εδώ.
Πώς μπορώ να αλλάξω ένα προϊόν;
Οι αλλαγές είναι δεκτές σε προϊόντα που δεν έχουν συναρμολογηθεί και δεν έχουν χρησιμοποιηθεί. Η πρώτη αλλαγή είναι δωρεάν για κάθε παραγγελία. Αναλυτικά εδώ.
Πώς παίρνω τα χρήματά μου πίσω αν επιστρέψω ένα προϊόν;
Τα χρήματά σου θα επιστραφούν πίσω άμεσα από τη στιγμή που παραλάβουμε το προϊόν της επιστροφής. Η κατάθεση του ποσού θα γίνει στον τραπεζικό λογαριασμό σου (ή στην πιστωτική κάρτα) κάθε Παρασκευή. Στην περίπτωση επιστροφής χρημάτων τα μεταφορικά της επιστροφής του προϊόντος επιβαρύνουν τον πελάτη. Αναλυτικά εδώ.
Πότε η επιχείρηση δεν παραλαμβάνει πίσω ένα προϊόν;
Όταν το προϊόν δεν είναι στην αρχική του συσκευασία και έχει χρησιμοποιηθεί. Αναλυτικά εδώ.
Τι γίνεται όταν ένα προϊόν που έλαβα αποδειχθεί ελαττωματικό;
Αν το προιόν είναι DOA (δηλαδή έχει ελάττωμα στην παραλαβή του) και μας ενημερώσεις εντός 7 ημερών τότε γίνεται άμεση αντικατάστασή του. Αναλυτικά εδώ.
Που μπορώ να δω που βρίσκεται η παραγγελία μου;
Μπορείς να δεις που βρίσκεται η παραγγελία σου εδώ.
Τι εγγύηση έχουν τα προϊόντα;
Όλα μας τα προϊόντα έχουν εγγύηση καλής λειτουργίας 2 ετών. Αναλυτικά εδώ.
Είναι ασφαλής η πληρωμή με πιστωτική/χρεωστική κάρτα;
Η πληρωμή με κάρτα είναι αυτή που επιλέγουν πλέον οι περισσότεροι πελάτες μας γιατί είναι 100% εγγυημένη και έχει τα περισσότερα οφέλη. Περισσότερα εδώ.
Μπορεί επίσης να σου αρέσουν
Ερωτήσεις & Απαντήσεις
Κάνε τις ερωτήσεις σου. Μοιράσου την γνώση σου.
Δεν βρέθηκαν ερωτήσεις για την αναζήτηση σας
Κριτικές Πελατών
ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΜΕΣΣΑΡΗΣ
02/08/2023 07:07
Δημήτρης Παπαδόπουλος
15/07/2023 16:11
ELENI KONDYLI
28/04/2023 21:39
ιωαννης Σταυριδης Σταυριδης
22/03/2023 13:43
Δημήτρης Σουλιώτης
23/02/2023 09:50
Κωνσταντίνος Καισακης Καϊσάκης
20/01/2023 12:22
Ιωάννης Παύλου
18/12/2022 14:54
Γεωργία Χατζημάρκου
12/12/2022 13:26
ΜΑΝΟΣ ΤΖΑΒΟΛΑΚΗΣ
02/12/2022 14:29
Σοφια Ζ.
21/11/2022 19:24
Μπουρλιασκος Νικος Νικος
12/10/2022 08:57
Νικολαος Μπουρλιασκος
09/10/2022 01:18
Γράφοντας την εμπειρία σου, βοηθάς κι άλλους χρήστες για τις μελλοντικές αγορές τους.
Θα σου πάρει μόλις ένα λεπτό!
Μοίρασε την εμπειρία σου
Γράφοντας την εμπειρία σου, βοηθάς κι άλλους χρήστες για τις μελλοντικές αγορές τους. Θα σου πάρει μόλις ένα λεπτό!